Tuesday 17 June 2014

Son Sabah

Son Sabah

Ferdi Tayfur'un Son Sabah albumun sarkilari hakkinda bilgi vermek istedim bugun. 

          Meshur kapak 

Bu album 1979 senesinde cikti.  Ben ufak iken bu albumu cok kere dinlerdik.  Simdi bazen dinleme firsatim oluyor ve severek dinlerim cunku eski gunleri bana hatirlatiyor. 

Bu albumdeki sarkilari asagida yaziyim simdi. 

          Icindeki sarkilar

1. Son Sabah 
(Soz ve Muzik: Ferdi Tayfur)

2. Seherin Vaktinde 
(Soz ve Muzik: Abdullah Yuce)

3. Mecburen 
(Soz: Ali Tekinture ve Muzik: Sabahattin Akdagcık)

4. Sanma Sana Donerim 
(Soz: Salih Korkmaz ve Muzik: Atilla Alpsakarya)

5. Yuregimde Yara Var 
(Soz ve Muzik: Ferdi Tayfur)

6. Felegin İsine Bak 
(Soz: Salih Korkmaz ve Muzik: Atilla Alpsakarya)

7. Koparma Gulleri 
(Soz ve Muzik: Ferdi Tayfur)

8. Bu Gece Meyhanede 
(Soz ve Muzik: Cengiz Tekin)

9. Ne Dersin 
(Soz ve Muzik: Ferdi Tayfur)

10. Allah Acısın Bana 
(Soz ve Muzik: Timur Alpsakarya)

11 .İcime Dogmustu Sanki 
(Soz ve Muzik: Orhan Akdeniz)

12. Benim Aklımı Alacaksın 
(Soz ve Muzik: Baki Duyarlar)

          Arka taraf 

Tavsiye ederim dinlemenize, asagida YouTube link'ini ekledim, tiklayiniz lutfen.  Link acilmiyorsa, 'copy/paste' yapin baska Internet sayfaya ve acilir.  

http://youtu.be/k3zb36O22IM

Saglicakla kaliniz, 

Ben
🤓

No comments:

Post a Comment