Sunday 24 August 2014

2004 Soldier

2004 Soldier (Asker - in Turkish)

10 sene olmus...

Hakikatten o kadar olmusmu?

Ben 2004 senesinde 'Parali Askerlik' yaptim Burdur sehrinde.



Askerligimi 28 gun yaptim. 

Ilk gittigim gunun gecesi cok kotu idi, cok iyi hatirlarim, kendime demistim/sormustum 'Ben ne yaptim?'

Koca bir 'Gymnasium' Salonun icinde 50 kisi yatiyorduk, rahat degildi. 

Ve hersey cok degisik idi.  

Kalabalik idi, 

Hava cok sicak idi, 

Kimseyi tanimiyordum,

Cok kotu gorundu hersey, ilkbakista...

Ama son gunun gecesini hatirliyorum, ne cabuk gecti 28 gun diye dusunmustum.   

Cok guzel arkadaslar vardi ve hic bir kotu gunum yok idi diye hatirliyorum simdi geriye baktigimda.   

Tum arkadaslar ile oturup cay iciyorduk o son gece ve askerligi bir cirpida bitirdik diyorduk ve aramizda gulusuyorduk.   

Bence hayat boyle iste, zor gunler olur, iyi ve kotu gunler olur ve bir bakarsin ne cabuk gecti...dersin kendine.  

Bazi seylerden ders almak lazim diye dusunuyorum.  

Simdilik hoscakal,

Ben

No comments:

Post a Comment