Thursday 20 July 2017

Galatasaray Elendi

Galatasaray Elendi

Gonul verdigimiz Galatasaray Uefa kupasindan elendi.   Elendigi takim ilk defa Avrupa kupalarina katilan Isvicre ulkesinden Ostersunds FC idi.  Hayatimizda belki ilk defa duydugumuz bir amator takimina elenmeye basardi Galatasaray ve ben cok uzgun oldugumu belirtmek isterim, yani kelimeler ifade etmez.  

Birde bu sene cok sayida futbolcu transfer eden bu yonetimden sikayetciyim, bu kadar borc varken niye bu kadar transfer yapildi? Bir veya iki tane transfer yeterdi ve farkettigseniz hic gormemistim bu kadar yasli oyunculara oyle yuksek ucretler verildigi bir baska onceki yil. 

Sizi bilmem ama ben topculardan, odenen yuksek ucretlerden, teknik directorden, cirkin yeni formadan ve bilhassa yonetimden sogudum.   

Gonul verdigim Galatasaray'dan baya sogutuldum ve o eski cocukluk yillarindaki masum ve sonsuz sevgi herhalde mazide kalicak.  

Ben hakikatten bu isten sikildim, siz nasil hissediyordunuz?

Saygilarimla,

Ben

No comments:

Post a Comment