Wednesday 11 November 2015

Insanoglu Gel Hele 2

Insanoglu Gel Hele 2 

Bak sana bir sey daha soyliyim bunlar benim dusuncelerim, cunku derler Sulo'yu kim doldurur.  Ben kendim karar veririm.   Kimseye muhtac degilim.  Iste bu onlari bozar, ben kendi ayagimin uzerindeyimya, paraya muhtac degilim ve bu yuzden hic takmam.  



Ama gorevlerini yapmadilar ve bunun problemini gordum. Hanife yuz defa bana dedi, Ben ucuz gelinim, tabii goruyorlar paralari var, insan bir seyler yapar.  Iki bilezik ile evlendiriyorlar.  
Duydunmu???

Herseyi Ben odedim.  Benim yasimda kac insan yapmis ve birde benden saygi bekliyorlar, Ben yine de saygiyi eksik etmedim ama saygi hic gormedim.  Islerine gelince abiyim ama onlar cocuk dogurdugunda millete bildirirler ama abiye bildirmezler.  Birde sozde benim adim tutumluya cikmis, bunlar hic birseyi kaptirmazlar.   

Hep suratimiza vururlardi baska evlatlar neler yapiyor annelerine.   ama unuturlar baska parentlar 20 yada 30 bin oder cocuklarin evliligine, tabiiki paralari olanlar.   Sen yapacaksinki saygi goreceksin etrafindan, bilhassa gelinden. Benim umrumda degil, cok sukur kimseye ihtiyacim yada muhtacim yok.   

Benim oglum olsun bak ne yapacam evlendiginde,  20 bin dollar borc alicagim ve yapacagim cunku cocuk bunun altinda kaliyor.  

Bolum 2. 
4 Bolum Bulunmakta.

No comments:

Post a Comment