Wednesday 11 November 2015

Insanoglu Gel Hele 4

Insanoglu Gel Hele 4

Simdi Pelin Hanim Ayda'nin yaninda tatil yapiyor, ben arayip Ayda'nin sesini bile duymak istemiyorum.  Biliyormusun o da ne yapti.  Yani Ben abiyim ya, saygi sevgi dedik ya.  Kiz buraya geldi ve tam 14 gun sonra evet yanlis okumadin, tam 14 gun sonra beni gormeye geldi is yerimde.


Soruyorum, Ben ona birseymi yaptim? Tabii onlar Pelin hanimdan duyarlarya hikayeyi, kotu olan ben oluyorum.

Ama simdi Ayda'ya sorsan 'niye onceden gitmedin?' onlar akilliya, Pelin'in arkadasiya nede olsa, der 'Ben gittim evlerine ama kimse yoktu'.    

Telefon et o zaman. 

Olmazmi?

Yani Zehra abla, Ben ona birseymi yaptim, Fatma ona birseymi yapti, niye aramaz kizi.  

Yani buraya gelirsin ve tam 14 gun sonra yanima gelirsin, gelme daha iyi.  Ama bir kac gun once uzun bir email yazdi vallahi iki satirini okudum ve gerisini okumadan. 'Delete' bastim.  

Ama para lazim olsaydi hemen ararlardi.  Bu insanlar kadar hayirsiz insan tanimam.  

Herneyse, burdayken gelmez evime, Zonguldak'a gider ve telefon etmemi bekler.  Tabiiki hatalarindan simdi ici yaniyor.  Kadin gecinmesini ogrensin, yoksa hayirsiz kizlarinin gitme gelmelerine kalicak.  

Aramam Ben, kendi gitsin parasina kiysin ve arasin.  Ben kimsenin sesini duymak istemiyorum.  Hepsi gelsin elimi opsun ozur dilesin ve sonra ararim.  Valla saka yapmiyorum.   Ogrensinler artislik yapmamayi.  

Canini siktim, vallahi daha ne yazarim ama son 2 saatte aklima gelenler bunlar. 

Bolum 4. 
4 Bolum Bulunmakta. 

Son.

No comments:

Post a Comment