Wednesday 11 November 2015

Insanoglu Gel Hele 1

Insanoglu Gel Hele 1

Zehra Abla sana biraz uzun olucak ama yaziyim dedim ve kotulemek istemiyorum kimseyi ama zoruma gidiyor.  Bendede hata vardir bu dogru ama karsindaki hepde hakli olamaz, ama bizim ailede malesef oyle.  


Isler nasil patlak verdi sana anlatayim.  Patlak vereli yillar once oldu, ama biraz daha oldu son zamanda.  

Halbuki, ben nefret ediyorum boyle konulara girmekten, ama anlatayim cunku ben simdi nasil bir kotu adamin anlatilirimdir, 'Namkor evlat namkor adam' derler.  

Bak simdi anlatayim, Pelin hanim Eylul'de Zonguldak'a gidiyor aramiyor, kocasindan ogreniyorum iki yada uc gun sonra.  Niye bana soylemedi soruyorum, cevap yok beyfemdiden. 

Ocak ayinda geri geliyor telefon ediyor, ben geldim diyor, hosgeldin Pelin hanim!  Dondugunde gidip goremedim haftada 50 saatten fazla calisiyorum, Fatma okula gidiyordu vede calisiyordu.  Cok mesguldum ve ayarlayamadim onu gormeye, vallahi de billahi de, kotu bir niyetim yoktu.  Yani gidemedim.  

Hemen Pelin hanim gelseydi.  Evde uc tane emekli insan var, yani calisan yok, zaman cok, hemen gel bana.  Baskalarina gitmesini bilir.   

Ama yok gelmezler, cunku bencillerya beni bekliyor.  Herneyse, isleri yok gelselerdi arasalardi, boyle oldu isler. 

Pelin Zonguldak'a Eylul'de gittikten sonra kocasina  aradim kac defa, beyefendi pek bana geri aramamiyordu ama gunahini almiyim o beni az arardi bende onu, o kadar. 

Pelin hanim ocak ayinda geldi dedim ya onceden, ve iki yada uc hafta oldu gitmedim hatirlarsin.  Sonra onu cay bahcesinde gordum ve gittim masasina 'nasilsin Pelin Ana?' sordum. Sormaz olaydim cunku agzima sicti.  

Bolum 1. 
4 Bolum Bulunmakta. 

No comments:

Post a Comment