Wednesday 11 November 2015

Insanoglu Gel Hele 3

Insanoglu Gel Hele 3

Ben daha neler anlatirim neler gordum ve artik karismak istemiyorum ama cok gecimsizler.  Bak gidiyor Fatma'nin akrabalarina, son Zonguldak gelisinde Fatma'yi kotuluyor.  Fatma bunu duyuyor, ve kiz bana diyor 'Ben nasil konusurum onunla beni gidiyor kotuluyor ve onun yanina niye gideyim?'



Diger insanlara cok ama cok kere bagirdim, konusmadim gunlerce, cunku Pelin hanimi aramiyor diye.  Ama hakliymis bazilari, cunku onlarin hakkindada Pelin hanim kotu seyler soylerdi ve bunu duyarlardi ve en sonunda evden kovdurduk onlari.  

Bu kadinlarin, bunlarin gecimsizliklerinden bazi sevdigim insanlardan ayrildim.  Ama onlara sorsan derler 'seven katlanir' bu zamanda katlanmazlar  Zehra abla.  

Yani Ben bunlari onceden baska iliskide yasadim ve bu Pelin ogrenmedimi millet ile iyi davranmayi.   Bu Sefer umrumda degil.  Bir daha kimse ile, bilhassa bana aksamlari cay yapan, bana kapiyi acan bir insan ile kavgali olmak istemiyorum.  Isteyen konusur, istemeyen konusmaz.   Bak Zehra abla, eskiden icim yaniyordu kadinlar kavga ettiginde, simdi hic oyle degil. Icim rahat cunku pek fazla bir sey kotu yapmadim, kendi aralarinda halletsinler.  Pelin hanim buyuklugunu gostersin ve ozur dilesin, ve gururunu yutsun ve arasin, gitsin gelsin.  

Onu, bir ay once Mcdonalds Restaurant'da gordum oturuyordum Fatma ile, 'Pelin hanim abla gel otur' bagirdim, gordu beni ve gelmedi ve cekti gitti.  

Bolum 3. 
4 Bolum Bulunmakta.

No comments:

Post a Comment