Sunday 29 August 2021

Idealtepe’de bir gun

Resimler super. 

Bende bir yada iki degisigi var, bulmam lazim. 

Biraz hatirlatma yapiyim. 

Okulun ilk bolumunun son gunu idi, herhalde cuma gunu.  Yani Aralik ayi, 1987 idi. 

Benimde son gunun, cunku Ocak 1988’de, hangi gun hatirlayamiyorum Kanada’ya geldik. 

Son gunumuzu, nedense Idealtepe’ye, yani Barbaros Sisneli’nin evine gittik. 

Genelde Saskinbakkal gibi yerlere yururduk.  

Nasil gittik hatirlayamiyorum, ya otobus, yada tren ile. 

Kim vardi?
Hamdi,
Barbaros, 
Ali,
Murat, ve 
Ben. 

Bu resimleri ceken herhalde bendim.  Burasi Idealtepe’de bir park’da idi. 

Gittik Barbaros’un evine, kimse yoktu, yani annesi ve babasi yok, takildik evinde biraz ve sonra oralarda disarda oynadik. 

Sonra ayrildik. 

Barbaros ile evin kosesine kadar eslik ettik. 

Sonra Hamdi, Murat, Ali, ve Ben munibus yoluna kadar yuruduk.  

Orda Hamdi ve Murat otobuse bindiler ve Erenkoy’e geri donduler. Herhalde evleri munibus yoluna yakin oldugu icin. 

Ali ile Ben tren istasyonuna kadar yuruduk. 

Ali Feneryolu’na gidecekti, Ben ise Pendik’e. Ikimiz karsi duraklarda birbirimize laf atarak treni bekledik.  Ve trenler ayni anda geldi, bindik ve ayri yerlere gittik. 

Tesekurler dostlar hatiralar icin.

No comments:

Post a Comment